Короновирустық инфекцияның COVID – 19
 таралу жағдайында оқшауланған ересектерге арналғанпсихологиялық алдын-алу шаралары

Оқшаулау әдеттегі өмір салтынан, әлеуметтік байланыстардан оқшаулануды білдіреді. Вирустың болу қаупі жоғары кезде, адамдарды карантиндік / уақытша ұйымдарға немесе үй карантиніне орналастыруға болады.
       Көптеген азаматтар үйде оқшаулану туралы өз еркімен шешім қабылдайды, бұл олардың өміршеңдігі мен қиындықтарды жеңе білу қабілеттілігін көрсетеді.

Короновирустық инфекцияның COVID – 19
 таралу жағдайында оқшауланған ересектерге арналғанпсихологиялық алдын-алу шаралары

Оқшаулау әдеттегі өмір салтынан, әлеуметтік байланыстардан оқшаулануды білдіреді. Вирустың болу қаупі жоғары кезде, адамдарды карантиндік / уақытша ұйымдарға немесе үй карантиніне орналастыруға болады.
       Көптеген азаматтар үйде оқшаулану туралы өз еркімен шешім қабылдайды, бұл олардың өміршеңдігі мен қиындықтарды жеңе білу қабілеттілігін көрсетеді.

Жалпыға бірдей ұсыныстар

Біріншіден, жалғыздық пен психологиялық оқшаулану сезімін азайту қажет, ол үшін телефон, видео қоңыраулар, мәтіндік хабарламалар арқылы оқшауланған адамдармен әлеуметтік байланыстарды сақтау қажет; ресми ақпарат көздерінен сенімді ақпараттармен бөлісу.
Төтенше жағдайда біз өмірге тікелей және тікелей қауіп төндіріп қана қоймай, сонымен бірге адамды әр түрлі қорғаныш әрекеттерін - ұтымды және ұтымды емес әрекеттерді жасауға итермелейтін күту де әсер етеміз. Мазасыздық деңгейі қаншалықты күшті болса, соғұрлым қисынсыз әрекеттер - қақтығыстар, агрессия, ашуланшақтық.
Жағдай мен ақпаратты логикалық, ұтымды және объективті түрде қабылдау мүмкіндігі айтарлықтай төмендейді.
Төтенше жағдайда деструктивті эмоцияларға ұрынбау үшін көмек пен басқа да шараларды ұйымдастыратын және ұсынатын қызметтер мен құрылымдардың талаптарын тыңдап, орындау қажет.

Жалпыға бірдей ұсыныстар

Біріншіден, жалғыздық пен психологиялық оқшаулану сезімін азайту қажет, ол үшін телефон, видео қоңыраулар, мәтіндік хабарламалар арқылы оқшауланған адамдармен әлеуметтік байланыстарды сақтау қажет; ресми ақпарат көздерінен сенімді ақпараттармен бөлісу.
Төтенше жағдайда біз өмірге тікелей және тікелей қауіп төндіріп қана қоймай, сонымен бірге адамды әр түрлі қорғаныш әрекеттерін - ұтымды және ұтымды емес әрекеттерді жасауға итермелейтін күту де әсер етеміз. Мазасыздық деңгейі қаншалықты күшті болса, соғұрлым қисынсыз әрекеттер - қақтығыстар, агрессия, ашуланшақтық.
Жағдай мен ақпаратты логикалық, ұтымды және объективті түрде қабылдау мүмкіндігі айтарлықтай төмендейді.
Төтенше жағдайда деструктивті эмоцияларға ұрынбау үшін көмек пен басқа да шараларды ұйымдастыратын және ұсынатын қызметтер мен құрылымдардың талаптарын тыңдап, орындау қажет.

Стресті басқарудың әдістері мен тәсілдері

Мүмкін бүгінгі қиын жағдайға байланысты сіз стресстен туындаған физикалық белгілерге тап болуыңыз мүмкін. Мысалы: шаршағыштық, бас ауруы, іштің нашарлауы, бұлшықет кернеуі, тәбеттің жоғалуы (немесе керісінше, стресстен арылу). Немесе сіз өзіңізде ашуланшақтық, ашуланшақтық, жүйке және энергияның жетіспеушілігі сияқты психологиялық белгілерді байқайсыз ба?
Бақытымызға орай, таңқаларлықсыз тез жұмыс істейтін стрессті жеңудің қарапайым тәсілдері бар. Оларды қиын жағдайда тыныштық сақтау үшін қызметке алыңыз.

- Күнделікті кестені орнатыңыз.
Ояту және ұйықтау уақытын анықтаңыз, физикалық белсенділік, жұмыс, оқу, демалыс, қарым-қатынас, тамақтану, тазалау және т.б.
- үйіңіздің кеңістігін ұйымдастырыңыз
Сіз қай жерде тамақ ішсеңіз, демалсаңыз, жеке кеңістігіңіз болады. Сіз қалпына келтіретін орынды табуға тырысыңыз, онда сіз тек жағымды нәрселер жасай аласыз және т. Б .;
- диетаны теңестіру.
Қатаң диеталардан аулақ болыңыз және теңдестірілген диеталармен үнемі тамақтану керек;
- Есіңізде болсын, барлық адамдар әртүрлі.
жанжалдарды болдырмауға тырысыңыз. Оқшауланғанда олардың саны артуы мүмкін. Бірақ татуласу мүмкіндіктері азайып келеді, өйткені шиеленістен құтылу қиынырақ, күйзелістен қалай арылуға болады? Төменде келтірілген әртүрлі әдістер көмектеседі.

Есіңізде болсын. Егер сіз ешқандай шара қолданбасаңыз, күйзеліс денсаулыққа, сонымен қатар депрессияға, мазасыздықтың, алкоголизм мен есірткінің тәуелділігіне әкелуі мүмкін.

Жиі қойылатын сұрақтар

Біздің жауабымыз

Дайындықта қолданылған материалдар:
1. " COVID -19 таралу жағдайындағы психикалық денсаулық және психоәлеуметтік аспектілер" алдын ала брифі. Төтенше жағдай кезіндегі психикалық денсаулық және психоәлеуметтік қолдау жөніндегі ведомствоаралық тұрақты комитеттің жұмыс тобы 1.5 нұсқа
WHO, Coronavirus disease (COVID-19) outbreak: rights, roles and responsibilities of Health workers, including key considerations for occupational safety and health

Онлайн мамандар

Абилхайрова Айнур Несепбаевна

Психолог

Негізгі білімі:

Жұмыс өтілі: 10 жыл

Кеңес беру тілі:  қазақ, орыс

Абишев Азат
Ерланович

Психиатр

Негізгі білімі: Казахский Национальный Медицинский Университет» им. С.Д Асфендиярова
Казахский Национальный Университет им. аль-Фараби

Жұмыс өтілі: 13 жыл

Кеңес беру тілі:  орыс

Азизов Рашид
Давлетович

Психотерапевт, Национальный эксперт и мастер тренеров программы ЮНИСЕФ по превенции суицидов

Негізгі білімі: Казахский национальный медицинский университет имени С.Д. Асфендиярова

Жұмыс өтілі19 жыл

Кеңес беру тілі: орыс

Касейнова Бибигуль Нурушевна

Психолог

Негізгі білімі: Карагандинская государственная медицинская академия
Российско-Казахстанский Современный Гуманитарный Университет.

Жұмыс өтілі: 17 жыл

Кеңес беру тілі:  орыс

Кудайбергенова Сандугаш Кансаровна

Психолог, кандидат психологических наук, обладатель международной стипендии Болашак

Негізгі білімі: Казахский национальный университет имени аль-Фараби

Жұмыс өтілі: 22 жыл

Кеңес беру тілі:  қазақ, орыс

Сибгатулина Эльмира Миркатовна

Врач-психотерапевт, магистр психологии

Негізгі білімі: Казахский Государственный Медицинский Университет им. С.Д. Асфендиярова
Казахский национальный университет им. Аль – Фараби

Жұмыс өтілі: 22 жыл

Кеңес беру тілі:  орыс

Столяревская Светлана Алексеевна

Психолог здравоохранения

Негізгі білімі: Казахский национальный педагогический университет им. Абая

Жұмыс өтілі: 27 жыл

Кеңес беру тілі: орыс

Чижова Оксана
Валерьевна

Психолог

Негізгі білімі: Западно-Казахстанский гуманитарный университет им.М.Утемисова

Жұмыс өтілі: 12 жыл

Кеңес беру тілі: орыс

Турниязова Жанар Куанышевна

Психолог 

Негізгі білімі: Казахский национальный университет имени аль-Фараби

Жұмыс өтілі22 жыл

Кеңес беру тілі:  орыс

Алматы 2020ж.

Наверх