COVID короновирустық инфекциясының таралуы жағдайындағы психопрофилактикалық және психоәлеуметтік шаралар туралы халыққа ақпарат

Коронавирустық инфекцияның таралуы жағдайында әдеттегі өмір салтындағы өзгерістер барлығына әсер етті, сонымен қатар әртүрлі ақпарат - сенімді және жалған - белгілі бір психологиялық реакцияларға әкеледі.
Реакциялар әр түрлі болуы мүмкін - белгілі бір жағдайды қабылдамай, керісінше жоққа шығарғаннан бастап айқын мазасыздық пен мазасыздық.
Төменде стрессті басқарудың негізгі ерекшеліктері келтірілген.

COVID короновирустық инфекциясының таралуы жағдайындағы психопрофилактикалық және психоәлеуметтік шаралар туралы халыққа ақпарат

Коронавирустық инфекцияның таралуы жағдайында әдеттегі өмір салтындағы өзгерістер барлығына әсер етті, сонымен қатар әртүрлі ақпарат - сенімді және жалған - белгілі бір психологиялық реакцияларға әкеледі.
Реакциялар әр түрлі болуы мүмкін - белгілі бір жағдайды қабылдамай, керісінше жоққа шығарғаннан бастап айқын мазасыздық пен мазасыздық.
Төменде стрессті басқарудың негізгі ерекшеліктері келтірілген.

Жалпыға бірдей ұсыныстар

Есте сақтау керек, кез-келген дағдарыс кезіндегі эмоционалды күйдің өзгеруі - бұл өзінің бейімделу және қорғаныш функциялары бар. Бірақ кейбір жағдайларда олар белгілі бір шектерден шығып, тұтастай алғанда оның жұмысын бұзуы мүмкін, бірақ негативті факторларды төмендететін негізгі стратегиялар бар:
        сенетін адамдармен сөйлесіңіз.
       егер сізде депрессия болса, маманмен сөйлесіңіз;
       көмек қажет болған жағдайда іс-шаралар жоспарын жасаңыз;
      Сіздің денсаулығыңызға қауіп төндіретін жағдайлар мен сақтық шаралар туралы ақпарат алыңыз. Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымының, ЮНИСЕФ-тің, сондай-ақ мемлекеттік органдар мен денсаулық сақтаудың мемлекеттік ұйымдарының веб-сайты сияқты ақпарат алу үшін сенімді дереккөздерді пайдаланыңыз;
      Бұқаралық ақпарат құралдарында ашулы хабарламаларды көру немесе тыңдау арқылы уақытты қысқартыңыз.
     эмоцияларыңызды бақылау үшін басқа қиын кезеңдерде қолданған дағдыларыңызды қолданыңыз

Жалпыға бірдей ұсыныстар

Есте сақтау керек, кез-келген дағдарыс кезіндегі эмоционалды күйдің өзгеруі - бұл өзінің бейімделу және қорғаныш функциялары бар. Бірақ кейбір жағдайларда олар белгілі бір шектерден шығып, тұтастай алғанда оның жұмысын бұзуы мүмкін, бірақ негативті факторларды төмендететін негізгі стратегиялар бар:
        сенетін адамдармен сөйлесіңіз.
       егер сізде депрессия болса, маманмен сөйлесіңіз;
       көмек қажет болған жағдайда іс-шаралар жоспарын жасаңыз;
      Сіздің денсаулығыңызға қауіп төндіретін жағдайлар мен сақтық шаралар туралы ақпарат алыңыз. Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымының, ЮНИСЕФ-тің, сондай-ақ мемлекеттік органдар мен денсаулық сақтаудың мемлекеттік ұйымдарының веб-сайты сияқты ақпарат алу үшін сенімді дереккөздерді пайдаланыңыз;
      Бұқаралық ақпарат құралдарында ашулы хабарламаларды көру немесе тыңдау арқылы уақытты қысқартыңыз.
     эмоцияларыңызды бақылау үшін басқа қиын кезеңдерде қолданған дағдыларыңызды қолданыңыз

Стресті басқарудың әдістері мен тәсілдері.

Бұл бөлімде стрессті басқаруға арналған нақты нұсқаулар бар, олар бәріне бірдей және өздігінен қолдануға оңай. Олар толық емес, бірақ жағдайға байланысты толықтырылуы және өзгертілуі мүмкін.

Эмоционалды тұрақтылықты сақтаудың арнайы әдістері

Стресті басқарудың бірқатар әдістері бар, оларды қолдану арнайы дайындықты, кеңістікті немесе көп уақытты қажет етпейді. Оларды 5 минуттан аспайтын жұмыстағы үзілістер кезінде қолдануға болады. Олар бұрыннан эмоционалды тұрақтылықты сақтаудың тиімді әдісі ретінде қалыптасқан. Ең бастысы - нұсқауларды қатаң сақтау және оларды дұрыс орындау.

Есіңізде болсын. Егер Сіз ешқандай шара қолданбасаңыз, күйзеліс денсаулыққа, сонымен қатар депрессияға, мазасыздықтың дәріге тәуелділіктің, маскүнемдіктің пайда болуына әкелуі мүмкін.

Жиі қойылатын сұрақтар

Біздің жауабымыз

Авторы странички: Сандугаш Кудайбергенова, Салтанат Нурмагамбетова, Жулдызай Алиева, Куаныш Алтынбеков

В подготовке использовались материалами:
1.Предварительный бриф «Психическое здоровье и психосоциальные аспекты в условиях вспышки COVID-19» Рабочая группа Межведомственного постоянного комитета по психическому здоровью и психосоциальной поддержке в условиях чрезвычайной ситуации Версия 1.5
2.Материалы https://www.gov.uk/government/organisations/public-health-england
3.Материалы https://www.un.org/en/coronavirus/wellness
4.Материалы https://www.verywellmind.com

Онлайн мамандар

Алиева Жулдызай Муратбековна

Психолог, магистр

Негізгі білімі: Казахский Национальный Университет им. аль-Фараби

Жұмыс өтілі:  21 жыл

Кеңес беру тілі:  қазақ

Ампилогова Ангелина Александровна

Психолог

Негізгі білімі:  Карагандинский Государственный Университет

Жұмыс өтілі: 2 жыл

Кеңес беру тілі:  орыс

Еркінбекова Мейірім Анарбекқызы

Психолог, кандидат психологических наук, доцент

Негізгі білімі:  Казахский Государственный национальный
университет им. Аль-Фараби

Жұмыс өтілі: 21 жыл

Кеңес беру тілі: қазақ

Комарова Екатерина Евгеньевна

Психолог

Негізгі білімі:  Карагандинский Государственный Университет

Жұмыс өтілі: 2 жыл

Кеңес беру тілі:   орыс

Кудайбергенова Сандугаш Кансаровна

Психолог, кандидат психологических наук, обладатель международной стипендии Болашак

Негізгі білімі: Казахский национальный университет имени аль-Фараби

Жұмыс өтілі: 22 жыл

Кеңес беру тілі:  қазақ, орыс

Столяревская Светлана Алексеевна

Психолог в здравоохранении

Негізгі білімі:  Казахский Государственный национальный
университет им. Аль-Фараби

Жұмыс өтілі: 27 жыл

Кеңес беру тілі:  орыс

Умбеталиева Ұлжалғас Мусабековна

Психолог

Негізгі білімі: ОКМУ им М. Ауезова

Жұмыс өтілі:13 жыл

Кеңес беру тілі:   қазақ

Алматы 2020ж.

Наверх